Individuální studijní plán (ISP) a roční hodnocení (RH) ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** *========================================================================================= * Individuální studijní plán (ISP) a roční hodnocení (RH) *========================================================================================= • Studium doktorského studijního programu probíhá podle individuálního studijního plánu po školitele a zpravidla za účasti konzultanta. • Školitele a konzultanta pro daného studenta na návrh oborové rady jmenuje a odvolává d • Školitel spolu se studentem sestavuje individuální studijní plán, jehož obsahem je: • téma disertační práce • výčet studijních povinností, vědeckých, výzkumných nebo dalších tvůrčích povinností, doporučených zahraničních pobytů nebo jiných stáží anebo pedagogických aktivit. • Student je povinen předložit takto sestavený individuální studijní plán prostřednictví informačního systému školiteli; pokud tak neučiní v termínu stanoveném opatřením děkan požadavek stanovený tímto řádem a studium mu bude ukončeno. Školitel je povinen předložit individuální studijní plán oborové radě ISP OBSAHUJE • výčet všech studijních povinností v souladu se studijním plánem oboru, • akademické roky plnění jednotlivých studijních povinností, • formu kontroly studia předmětu (atestace), • akademický rok složení státní doktorské zkoušky (SDZK), • téma/název disertační práce a jazyk zpracování (pokud je odlišný od jazyka, v němž je akreditováno), včetně akademického roku odevzdání práce. • Práce s individuálním studijním plánem v SIS (Návod [ URL "KTFPHD-108-version1- student___prace_s_individualnim_studijnim_planem_doktoranda_v_is_studium.pdf"] ) *========================================================================================= * Oborová rada *========================================================================================= • Studium sleduje a hodnotí oborová rada ustanovená podle platných předpisů. • Činnost oborové rady řídí předseda, kterého volí ze svého středu její členové. • Oborová rada je oprávněna podávat podněty ke schválení děkanovi. Komunikuje se studentem případně konzultantem a s vedením fakulty. • Oborová rada zejména: • Sleduje a hodnotí celé studium. • Navrhuje děkanovi jmenování školitele a konzultanta. • Posuzuje a schvaluje individuální studijní plán navržený školitelem a jeho každoroční • Sleduje, aby téma disertační práce bylo v souladu se SPS, chvaluje téma disertační prá tématu na základě stanoviska školitele. • Schvaluje pravidelné, nejdéle však roční hodnocení navržené školitelem. *========================================================================================= * Školitel *========================================================================================= • Studium je řízeno školitelem, kterého na návrh oborové rady jmenuje děkan. Školitel zejména: • Má odpovědnost za kvalitu doktorského projektu a za odborné vedení studenta. • Sestavuje spolu se studentem individuální studijní plán pro celou standardní dobu stud každoroční aktualizaci, a předkládá ho oborové radě. • Schvaluje téma disertační práce a metodicky vede její zpracování. • Sleduje studium studenta a průběh jeho vědecké práce, pravidelně konzultuje. • Navrhuje oborové radě pravidelné, nejdéle však roční hodnocení studenta. • Navrhuje prostřednictvím oborové rady děkanovi případné ustanovení konzultanta. • Doktorský studijní program uskutečňuje fakulta vždy jak v prezenční, tak i v kombinované Úprava podmínek kombinovaného studia, tj. podíl prezenční a distanční formy, je stanoven individuálního studijního plánu na základě akreditace daného SP. *========================================================================================= * Průběh studia *========================================================================================= • Student doktorského studijního programu má podle SaZŘ na vykonání zkoušky jeden řádný a termín; zápočet ze zapsaného předmětu může student konat nejvýše dvakrát. • Pokud se student nesplní povinnost danou ISP v akademické rok z důvodu neúčasti na termí jeden termín mu takto propadá. • V případě nesplnění povinnosti, student žádá (prostřednictvím SIS) o přesun povinnosti d ročníku (provede změnu akademického roku, ve které chce povinnost plnit. *========================================================================================= * Roční hodnocení (RH) *========================================================================================= • Školitel pravidelně (nejméně však jednou ročně) hodnotí v modulu SIS plnění individuální plánu a toto hodnocení, za jehož správnost zodpovídá, předkládá oborové radě ke schválen • Student odevzdává hodnocení na výzvu školitele nebo v případě pravidelného hodnocení v t stanoveném harmonogramem příslušného akademického roku. • Návrh pravidelného, nejdéle však ročního hodnocení studenta připravuje student se školit přitom výsledky dílčích zkoušek a atestací, průběh a dosažené výsledky vědecké práce. • V rámci hodnocení probíhá kontrola splnění povinností (splněné povinnosti musí být zapsá zároveň v SIS. V případě nesplnění povinnosti, student žádá (prostřednictvím SIS) o přes dalšího ročníku (provede změnu akademického roku, ve které chce povinnost plnit. • Student doktorského studijního programu má podle SaZŘ jeden opravný termín; zápočet ze z předmětu může student konat nejvýše dvakrát. Pokud se student nesplní povinnost danou IS akademický rok z důvodu neúčasti na termínu zkoušky – jeden termín mu takto propadá. • V rámci RH může student aktualizovat svůj ISP, tedy aktualizovat akademický rok plnění s v následujícím období. • Práce s ročním hodnocením v SIS (Návod [ URL "KTFPHD-108-version1- student___prace_s_rocnim_hodnocenim_v_is_studium.pdf"] ) • Hodnocení RH • Školitel návrh studenta kontroluje a hodnotí • O návrhu školitele se usnáší oborová rada, která konstatuje, že student: • plní individuální studijní plán; takto je hodnocen i student, který z důvodů hodných zřetele individuální studijní plán splnil neúplně – HODNOCENÍ „A“ • bez závažných důvodů neplní některé části individuálního studijního plánu - HODNOCEN • nesplnil povinnosti individuálního studijního plánu; nejeví o studium zájem; nekonzu okolnost je důvodem pro ukončení studia). - HODNOCENÍ „C“ • Oborové rady zasedají vždy v říjnu daného akademického roku. Je praktické na jednání OR žádosti (do termínu odevzdání RH). • Jakákoliv žádost se podává na předepsaném formuláři, školitel je o jejím obsahu informov ji.